OMEGA 3,MIAŻDŻYCA,ZAWAŁ,WYLEW,CHOLESTEROL,TRÓJGLICERYDY,NOWOTWORY,ŁUSZCZYCA,CUKRZYCA... |
|
|
SUPLEMENT DIETY
"Naukowcy udowodnili w licznych badaniach, że kwasy tłuszczowe OMEGA 3 posiadają nieocenioną wartość dla zachowania zdrowia oraz w jego odzyskaniu. Dlaczego wiele osób o tym nie wie? Ten kto uzupełnia swoje pożywienie codziennie kapsułkami Omega-3, może liczyć na to, że będzie nagrodzony widocznym polepszeniem swojego samopoczucia. W praktyce wprawdzie mijają często tygodnie, czasem miesiące, lecz ostatecznie tylko zyskujemy dzięki Omega-3 !
Eliksir dla długowiecznych - Niezbędne kwasy tłuszczowe Omega 3
Różnica polega na tym, że w jadłospisie Eskimosów jest dużo białka i tłuszczów pochodzących ze zwierząt morskich. Olej rybny zawiera unikatowy rodzaj wielonienasyconych kwasów tłuszczowych zwanych omega-3. Eskimosi, spożywając dużo fok i morskich ryb, dostarczają swojemu organizmowi co najmniej 10 razy więcej kwasów tłuszczowych omega-3 niż Europejczycy i Amerykanie, dlatego też ok. 400 razy rzadziej zapadają na zawal serca. Zauważono szczególnie ciekawą zależność dotyczącą osób chorych na cukrzycę. Wiadomo, że u diabetyków ryzyko wystąpienia chorób układu krążenia jest pięciokrotnie większe niż u innych osób, a więc cukrzyca i choroby serca są ze sobą ściśle powiązane. Eskimosi - przy ich tradycyjnej diecie - mają niski poziom tłuszczów we krwi i prawidłową tolerancję glukozy (tolerancja glukozy-utrzymywanie poziomu glukozy we krwi na mniej więcej stałym poziomie. Prawidłowa regulacja wydzielania insuliny sprawia, że po posiłku lub po obciążeniu cukrem, poziom glukozy we krwi szybko wraca do normy). Natomiast zmiana diety na bogatą w duże ilości węglowodanów, może podwyższyć u tej grupy ludności poziom cholesterolu i trójgiicerydów we krwi, jak również zaburzyć tolerancję glukozy. Nienasycone kwasy tłuszczowe dlatego są tak ważne dla organizmu, gdyż powstają z nich prostaglandyny (substancje o charakterze hormonów tkankowych), regulujące pracę układu krążenia, systemu immunologicznego i gospodarkę tłuszczową. Obniżają zbyt wysoki poziom cholesterolu i trójgiicerydów oraz powstrzymują agregację płytek krwi, zmniejszając w ten sposób ryzyko miażdżycy i zawału serca. Jeżeli prostaglandyny powstają z kwasów omega 6, wówczas ani te dość agresywne cząsteczki ani opisywane powyżej korzystne efekty ich działania, nie są wystarczająco silne.
Z eksperymentów przeprowadzanych na zwierzętach przez doktora Davida E Rose'a wynika, że spożywanie nienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3 powstrzymuje rozwój nowotworu piersi oraz zapobiega powstawaniu nowotworu jelita grubego. Zgodnie z opracowaniem opublikowanym w New England Journal of Medicine, palacze, którzy często spożywają ryby, dzięki zawartym w nich kwasom tłuszczowym z rodziny omega 3, o 2/3 rzadziej cierpią na rozedmę płuc i o 1/3 rzadziej chorują na zapalenie oskrzeli, niż osoby palące z niską podażą NKT. Ostatnie badania potwierdziły znaczący wpływ Omega-3 na hamowanie powstawania chorób autoimmunologicznych. Poprawiają też pamięć i koncentrację. Przyjmowanie ich w okresie jesienno-zimowym zwiększa odporność na choroby. Wiele osób na całym świecie cierpi z powodu łuszczycy (psoriasis). Spożywanie oleju ryb morskich (tranu) może polepszyć stan ich zdrowia. Japońscy naukowcy przez dłuższy okres podawali dziennie 3,6 gramów 90% kwasu eikozapentaenowego osobom cierpiącym na przewlekłą łuszczycę. Ten nienasycony kwas tłuszczowy znajduje się w oleju ryb morskich razem z kwasem dokozaheksaenowym. Nienasycone kwasy tłuszczowe nie tylko polepszają krążenie, ale łagodzą również stany zapalne, np. Stosowanie ich przez okres kilku miesięcy znacznie zmniejsza poranną sztywność oraz ból stawów. Substancje te mobilizują system immunologiczny, dlatego przy regularnym stosowaniu zwiększają odporność organizmu na zakażenia. Ponieważ do prawidłowego funkcjonowania systemu nerwowego jest potrzebna duża ilość nienasyconych kwasów tłuszczowych, mogą również polepszyć stan osób cierpiących na schorzenia układu nerwowego (np. sclerosis multiplex). Poza tym nienasycone kwasy tłuszczowe chronią skórę i nadają jej zdrowy wygląd. Obecnie prowadzonych jest ponad 2000 naukowych badań, które skupiają swoja uwagę nad wpływem Omega-3 na ludzki organizm. Wykazują one, że brak odpowiedniej ilości kwasów Omega-3 w organizmie wiąże się m.in. z następującymi schorzeniami: - nowotwory,
1000 mg tj. 1 gram oleju rybnego z łososia, w tym: Nienasycone kwasy tłuszczowe są wrażliwe na niszczące działanie wolnych rodników, a pod ich wpływem same mogą stać się szkodliwe. Dlatego nowoczesny produkt CaliVita zawiera antyoksydant w postaci witaminy E. Aby poczuć poprawę samopoczucia , należy łykać je co najmniej przez miesiąc (1–3 kaps.) dziennie.( Eskimosi jedzą okolo 16 gram). Na rynku znajdziesz wiele produktów z kwasami omega-3, ale pamiętaj - nie wszystkie są jednakowo skuteczne!" Źródło CaliNews
SKLEP >>> TUTAJ
Z mojej praktyki lekarskiej...
"Na mojej nodze, w stosunkowo młodym wieku, pojawiły się żylaki. Początkowo oznaczały jedynie problem estetyczny, szpeciły moje nogi, ale obecnie mam coraz większe problemy ze staniem. Pracuję w zawodzie fryzjera, mam 40 lat, więc jeszcze sporo zostało do emerytury. Czy można ten problem zlikwidować, czy już na zawsze on pozostanie? VeinCare to bardzo pomocny preparat w przypadku żylaków kończyn dolnych. Należy dwa razy dziennie cienko posmarować i delikatnie wetrzeć krem w bolące miejsce (w przypadku stanu zapalnego również należy nałożyć cienki warstwę, lecz bez wcierania kremu). Stan naczyń krwionośnych wspaniale poprawiają także nienasycone kwasy tłuszczowe (olej rybny Omega-3) oraz bioflawonoidy zawarte w C-Plus, dlatego zalecam ich regularne zażywanie razem z VeinCare." dr Edith Varga
Badanie mikroskopowe - natychmiastowa odpowiedź na potrzeby organizmu.
"Zdarza się, że nowi Klubowicze nie do końca wierzą w skuteczność naturalnych produktów CF/CV. Zwracają, się więc do lekarza i prośba, o jego opinię o produktach, w celu potwierdzenia ich skuteczności. Ponieważ domeną lekarzy są leki farmakologiczne, nie zawsze potrafią oni wyczerpująco odpowiedzieć na pytania dotyczące naturalnych suplementów, a często tez sami z zaciekawieniem oglądają produkty i proszą o jakieś informacje. Pragniemy zatem pilnie podzielić się ostatnim naszym doświadczeniem. W czasie badań żywej kropli krwi, jakie przeprowadzała u nas dr Danuta Broniarczyk-Pawlowska, zupełnie przypadkiem udało nam się zaobserwować wprost niezwykle działanie preparatu Omega-3. Pierwsze badanie przeprowadzone zgodnie z zasadami - na czczo i po wypiciu 1,5 litra wody, wykazało rulonizację krwinek czerwonych, co może wskazywać na skłonność badanej osoby do zakrzepów i rozwoju miażdżycy. Powtórne badanie odbyło się po godzinie, podczas której badana zażyła 1 kapsułkę Omega-3. W mikroskopowym obrazie krwi ukazał się zupełnie inny widok - zrulowane wcześniej erytrocyty pływały nie posklejane i byty bardzo ruchliwe. Preparat Omega-3 to wstrongiała profilaktyka miażdżycy, w tym udarów i zawałów, ale zanim osobiście odczujesz pierwsze pozytywne działanie kwasów omega-3 na Twój organizm, trzeba kilku dni, tygodni, a nawet miesięcy. Nie mogliśmy zatem uwierzyć własnym oczom, że Omega-3 zadziałał tak szybko i tak skutecznie, rozklejając" zrulowane erytrocyty. Zatem, jeśli profilaktycznie stosujesz Omega-3, chronisz swój organizm przed miażdżycą i chorobami serca. Preparat polecany jest również we wspomaganiu leczenia wielu innych chorób, m.in.: cukrzycy, artretyzmu, osteoporozy, astmy, depresji, anoreksji, chorób skórnych (łuszczyca, trądzik), niektórych chorób oczu, w regulacji prawidłowego ciśnienia tętniczego i masy ciała, przy bolesnych menstruacjach, czy przy chorobach nowotworowych np. rak jelita, piersi i prostaty. Warto pamiętać o Omega-3 szczególnie podczas różnych uroczystości i świąt, kiedy spożywamy więcej niż zwykle. Wtedy automatycznie zwiększa się ryzyko zawału lub udaru, a pogotowie ratunkowe notuje znacznie więcej wyjazdów do takich nagłych przypadków. Pomyśl o sobie i zacznij stosować Omega-3 już dziś!!!" mgr Renata Zarzycka
SKLEP >>> TUTAJ
|
